loading...
خبر انلاین
محمدرضا بازدید : 339 یکشنبه 08 آذر 1394 نظرات (0)

 

دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه

دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه

دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه

شکسته شدن رکورد حسین رضازاده

دانلود فیلم شکسته شدن رکورد قویترین مرد جهان حسین رضا زاده در مسابقات وزنه برداری جهانی توسط وزنه بردار روسیه که رکورد رضازاده شکسته شد.

وزنه‌ بردار روس با شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان نام حسین رضازاده را از فهرست رکورد داران جهان خارج کرد.

در رقابتهای دسته فوق سنگین مسابقات جهانی وزنه برداری الکسی لوچف روس به عنوان نخستین وزنه بردار جرات کرد به رکورد دوضرب جهان حمله کند؛ رکوردی که در سال ۲۰۰۴ توسط حسین رضازاده به ثبت رسیده بود که حالا وزنه‌برار روس با ۲۶۴ کیلوگرم توانسته آن را به نام خود ثبت کند.

با توجه به اینکه لوچف در یک ضرب ۲۱۱ کیلوگرم را مهار کرده بود در مجموع دو حرکت رکورد ۴۷۵ کیلوگرم برایش به ثبت رسید که سه کیلوگرم بیشتر از رکوردی است که رضازاده در المپیک سیدنی آن را ثبت کرده بود.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکسته شدن رکورد دوضرب و مجموع دسته فوق سنگین جهان که در اختیار او بود، بیان کرد: روسیه همیشه دوست داشت که مدال و رکورد دسته فوق سنگین را از آن خود کند و زمانی که من در المپیک سیدنی پس از ۴۰ سال توانستم رکورد مجموع جهان را از روس‌ها بگیرم آنها می‌خواستند که دوباره آن را به دست بگیرند.

او ادامه داد: البته دوست داشتم که یک ایرانی رکورد مرا بشکند و افتخار می‌کنم که ۱۵ سال رکورد جهان به نام ایران ثبت شده بود اما وزنه‌بردار روس در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ نشان داد که وزنه‌بردار خوبی است و سن مناسبی هم دارد بنابراین تمرین کرده بود و توانست رکورد من را امسال بشکند.

او ادامه داد: امیدوارم در المپیک یا مسابقات دیگر وزنه‌برداران ما بتوانند همانطور که من در المپیک سیدنی رکورد جهان را از روس‌ها گرفتم آنها نیز بتوانند رکورد و مدال طلای دسته فوق سنگین را دوباره از روس‌ها پس بگیرند و به نام ایران به ثبت برسانند.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند امکان پس گرفتن مجدد رکورد دوضرب و مجموع جهان از روس‌ها امکان‌پذیر باشد، گفت: چرا امکانش وجود نداشته باشد. من حسین رضازاده در المپیک سیدنی توانستم این کار را انجام بدهم و امیدوارم وزنه‌برداران دیگر بتوانند نه‌تنها در فوق‌سنگین بلکه در بقیه وزن‌ها نیز به رکوردهای جهان برسند. من افتخار می‌کنم در زمان مدیریتم در فدراسیون وزنه‌برداری، سه وزنه‌بردار (بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی و بهادر مولایی) پرورش یافتند که توانستند مدال جهانی و المپیک را کسب کنند.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه به فکر این است فرزندش رکوردهای دسته فوق سنگین را به نام خود به ثبت برساند، تصریح کرد: قبلا که این موضوع را گفتم این طور برداشت کردند که حسین رضازاده نمی‌خواهد کسی جز پسرش رکوردهایش را بشکند. خدا را شکر الان شخص دیگری آمد و رکوردهای من را زد تا دیگر از این حرف‌ها نباشد. البته من به عنوان پدر دوست دارم که فرزندم در رشته وزنه‌برداری عنوان‌های من را تکرار کند اما ابوالفضل اکنون ۱۱ سال دارد و بعد از دو سال دیگر باید وارد وزنه‌برداری شود. حالا اصلا باید ببینیم می‌خواهد در دسته فوق سنگین وزنه بزند و یا اصلا وزنه‌بردار خوبی خواهد شد یا خیر.

رضازاده با اشاره نتایج ضعیف تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی آمریکا تصریح کرد: انتظار نداشتیم که تیم ملی مدال‌های بیشتری بگیرد اما این انتظار هم وجود نداشت وزنه‌برداران اوت شوند. البته وزنه‌برداری رشته‌ای رکوردی است و همه کشورها کار می‌کنند و هیچ‌کسی عقب نمانده است. در فدراسیون هم باید به فکر تمرین، مسابقات و افزایش رکوردها باشند.

او افزود: گرفتن سهمیه کامل المپیک سخت بود زیرا تیم ایران زیاد خود نبود اما همین پنج سهمیه هم که به دست آمد بسیار خوب است و باید برای المپیک بر روی پنج نفر کار کنند تا مدال‌های المپیک لندن تکرار شود و به نظرم دور از دسترس نیست و فقط باید به فکر وزنه‌زدن و وزنه‌بردار باشند.
رضازاده با اشاره به اوت شدن سه وزنه‌بردار در مسابقات جهانی آمریکا گفت: وزنه‌بردارانی که از ایران در مسابقات جهانی شرکت کرده بودند به جز علی هاشمی همه از عنوان‌دارهای آسیا، جهان و المپیک بودند. داشتن سه چهار وزنه‌بردار اوتی اتفاق خیلی خوبی برای ایران نیست و باید فدراسیون به دنبال علت این موضوع باشد و همچنین برای المپیک نیز فکر اساسی کنند.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند در این شرایط زمانی تغییر کادر فنی تیم ملی به صلاح است یا خیر، بیان کرد: آن را فدراسیون و کمیته فنی باید تشخیص بدهد اما حسین توکلی در رده‌های پایه چندین سال کار کرده و مربی خوبی است. با این حال برای کادر فنی شرایط سختی پیش‌رو است و اگر وزنه‌برداران با همین عملکرد در المپیک شرکت کنند نتایج خوبی نخواهیم گرفت.

دانلود فیلم

گردآوری: سایت تفریحی دز فان

 

دانلود کامل فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه

www.yeknice.com/post/1017Translate this page
3 hours ago - دانلود فیلم شکسته شدن رکورد قویترین مرد جهان حسین رضا زاده. در مسابقات وزنه برداری جهانی توسط وزنه بردار روسیه که رکورد رضازاده شکسته شد.

Images for ‫دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه‬‎Report images
Image result for ‫دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه‬‎
2 hours ago
Image result for ‫دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه‬‎
5 hours ago
Image result for ‫دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه‬‎
14 hours ago
Image result for ‫دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه‬‎
6 days ago
More images for دانلود فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه

دانلود فیلم شکستن رکورد رضازاده توسط لوچف وزنه بردار روسیه

news.jbums.ir/.../دانلود-فیلم-شکستن-رکورد-رضازاد...Translate this page
6 hours ago - به گزارش جیبامز الکسی لوچف قهرمان فوق سنگین روسیه توانست با بالای سر بردن وزنه 264 کیلویی رکورد حسین رضازاده را بشکند. لوچف در سکوت ...

دانلود کامل فیلم شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط روسیه

clinton.ir/دانلود-کامل-فیلم-شکسته-شدن-رکورد-حسی...Translate this page
2 hours ago - دانلود فیلم شکسته شدن رکورد قویترین مرد جهان حسین رضا زاده. در مسابقات وزنه برداری جهانی توسط وزنه بردار روسیه که رکورد رضازاده شکسته شد.

همه رکوردهای رضازاده شکسته شد/ قوی ترین مرد جهان دیگر ایرانی ...

saraneh.com/.../همه-رکوردهای-رضازاده-شکسته-شد-قوی...Translate this page
7 hours ago - حسین رضازاده در المپیک ۲۰۰۴ آتن، با مهار وزنه ۲۶۳ کیلوگرم، رکورد جهانی حرکت ... المپیک ۲۰۰۰ سیدنی با حدنصاب ۴۷۲ کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود. ... ۱- الکسی لوچف از روسیه: یکضرب ۲۱۱، دوضرب ۲۶۴، مجموع ۴۷۵ (طلا) ... کليپ شکسته شدن رکورد رضازاده وزنه بردار روس روسیه روسی, فیلم رکوردشکنی ...

همه رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد+فیلم - دانلود ...

nex4dl.rozblog.com/.../همه-رکوردهای-رضازاده-در-هیوس...Translate this page
6 days ago - رکورد در جریان این مسابقات توسط «آن گوک کیم» وزنه‌بردار کره‌شمالی شکسته شد. ... رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم صبح یکشنبه 8 آذر . .... دانلود فیلم شکستن رکورد رضازاده توسط لوچف وزنه بردار روسیه .... شکسته شدن رکورد رضازادهآن گوگ کیم فوق ستاره تیم ملی وزنه برداری کره شمالی که علاوه بر مدال.

وزنه بردار روسی همه رکوردهای حسین رضازاده را شکست - دانلود ...

axahang.rozblog.com/.../وزنه-بردار-روسی-همه-رکوردها...Translate this page
6 hours ago - شکستن رکورد رضازاده توسط وزنه بردار روسی ، حسین رضازاده ، رکوردهای رضازاده. .... فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه‌بردار روس ظهر .

رکورد کیلویی حسین رضا زاده شکسته شد

iruni.ir/search/?q=رکورد...حسین+رضا...شکسته...Translate this page
5 days ago - شکسته شدن رکورد رضازاده آن گوگ کیم فوق ستاره تیم ملی وزنه برداری کره شمالی که علاوه بر مدال ... داشت، اما این رکورد در جریان این مسابقات توسط «آن گوک کیم» وزنه‌بردار کره‌شمالی شکسته شد. ... الکسی لوچف که در غیاب روسلان البگوف، اول روسیه برای کسب مدال طلای این وزن به شمار می .... لينک دانلود فيلم نظر شما.

فیلم رکورد زدن الکسی لوچف - خبر

khabargozari.xyz/search/?q=فیلم+رکورد+زدن...Translate this page
الکسي لوچف با شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان قهرمان رقابت‌های دسته فوق ... ایران (ایسنا) به هیوستون، الکسي ولادیمیروویچ لوچف که برای اولین بار توسط پدرش به ... لوچف روسی در مجموع نیز با 475 کیلوگرم رکورد دنیا را که متعلق به حسین رضازاده .... فيلم برای شکستن رکورد «آواتار» و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فيلم تاریخ ...

فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه‌بردار روس | مجله ...

kahlek.ir/index.php/news106093Translate this page
3 hours ago - وزنه‌بردار روس با شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان نام حسین رضازاده را از فهرست رکورد داران جهان خارج کرد. به گزارش ایسنا، در رقابتهای دسته فوق ...

کلیپ،رکورد حسین رضازاده شکسته شد - مجله فارسی پرمگ

permag.ir › همه مطالباخبار ایران و جهاناخبار ورزشیTranslate this page
4 hours ago - 1- الکسی لوچف از روسیه: یکضرب 211، دوضرب 264، مجموع 475 (طلا). 2- لاشا تالاخادزه از ... مشاهده کلیپ لحظه شکسته شدن رکورد حسین رضازاده↓ ...

رکورد 2 ضرب رضازاده - خبر

khabargozari.xyz/search/?q=رکورد+2+ضرب+رضازادهTranslate this page
وزنه‌بردار روس در حرکت دوضرب با ثبت رکورد 264 کیلوگرم رکورد جهان را شکست. .... رئیس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری به شکسته شدن رکوردش پس از سالها توسط یک مدعی روسی واکنش جالبی نشان داد. به گزارش میزان، حسین رضازاده درباره شکسته شدن رکورد دوضرب و مجموع دسته فوق .... دانلود فیلم وزنه برداری شکست رکورد رضاده.

لحظه ای که رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم | الکسی ...

www.ghatreh.com/.../لحظه-رکورد-حسین-رضازاده-شک...Translate this page
4 hours ago - الکسی لوچف با شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان قهرمان رقابت های دسته ... فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه بردار روس ... جام جهانی فوتسال زنان 2015 / برزیل و روسیه در فینال ... نینجاها را به تلفن همراهتان بیاورید + دانلود ...

شبکه‌ما - دانلود فیلم - رکورد حسین رضازاده شکسته شد !؟؟

www.shabakema.com/.../رکورد-حسین-رضازاده-شکس...Translate this page
Jul 20, 2015 - p>صحنه بلند کردن وزنه ۲۴۲ کیلوگرمی توسط وزنه بردار روس</p> <p>( با دور ... تگها: رکورد رضازاده, وزنه برداری, وزنه بردار روس, شکسته شدن رکورد ...

لغو اکران ویژه دو فیلم سینمایی - آخرین اخبار ایران و جهان

khabarduni.ir/news/2892Translate this page
به گزارش خبرنگار ایلنا، اکران خصوصی فیلم "خواب تلخ" به کارگردانی محسن امیریوسفی که قرار بود دوشنبه ... فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه‌بردار روس.

لحظه شکسته شدن رکورد رضازاده (فیلم) - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخستسیاسیTranslate this page
Nov 13, 2011 - وزنه بردار فوق سنگین کشورمان با شکستن رکورد جهان به مدال طلای یکضرب فوق سنگین رسید.

واکنش رضازاده به شکسته شدن رکوردش :: مشرق نیوز - پژواک

pajvak.com/.../واکنش-رضازاده-به-شکسته-شدن-رکورد...Translate this page
4 hours ago - واکنش رضازاده به شکسته شدن رکوردش. ... دانلود آهنگ جدید امین حبیبی به نام "دیشب همین موقع" · دانلود آهنگ جدید عباس روشن زاده بنام "پاییز" · دانلود ...

همه رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد+فیلم - ایران توپ

iran2p.rzb.ir/post/3804Translate this page
7 hours ago - الکسی لوچف از روسیه در آخرین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری با شکستن رکوردهای جهانی دوضرب و مجموع حسین رضازاده، عنوان قویترین مرد جهان ... دانلود فیلم ایرانی جدید,دانلود فیلم جدید,دانلود آهنگ,دانلود سریال,دانلود فیلم سینمایی .... در المپیک 2000 آتن با حدنصاب 472 کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود.

رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم - شیرازه

shiraze.ir/fa/.../رکورد-حسین-رضازاده-شکسته-شد-فی...Translate this page
5 hours ago - الکسی لوچف با شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان قهرمان رقابت‌های دسته فوق ... رکورد مجموع جهان که در اختیار رضازاده بود را ارتقا بخشید. دانلود.

سبد وبلاگ | رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد+فیلم

nex4dl.sabadblog.ir/page-6390.htmlTranslate this page
مرجع وبلاگ فارسی , دانلود , مطالب جالب , سایت سرگرمی , متن های خواندنی , دانلود آهنگ , دانلود فیلم جدید, متن ... الکسی لوچف از روسیه در آخرین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری با شکستن رکوردهای جهانی ... رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم صبح یکشنبه 8 آذر . ... این مسابقات توسط «آن گوک کیم» وزنه بردار کره شمالی

حسین رضازاده - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/.../حسین_ر...Translate this page
Persian Wikipedia
۱ عناوین و افتخارات; ۲ شکسته شدن رکورد; ۳ رد پیشنهاد یونان و ترکیه; ۴ ماجرای تبلیغات املاک ... جمع مدالهای حسین رضازاده: ۸ مدال طلا (۲ مدال المپیک؛ ۴ مدال جهانی و ۲ مدال بازی‌های ... بازی وی در یک فیلم تبلیغاتی برای املاک رابینسون در شهر دوبی باعث ... از اعطای پاداش میلیونی توسط مسئولین فدراسیون وزنه برداری ایران به خودشان بود.

لحظه شکستن رکورد رضازاده توسط بهداد سلیمی - آپارات

www.aparat.com/.../لحظه_شکستن_رکورد_رضازاده_ت...Translate this page
باران وزنه بردار فوق سنگین کشورمان با شکستن رکورد جهان به مدال طلای یکضرب فوق سنگین رسید. لحظه شکستن رکورد رضازاده توسط بهداد سلیمی بهداد سلیمی ...

حملات هوایی روسیه به داعش + فیلم - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › فیلم و صوتفیلم و صوتTranslate this page
Oct 4, 2015 - به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،نابودی مقرهای تروریست ها در مناطق مختلف سوریه توسط حملات هوایی روسیه باعث عقب نشینی آنها و حتی تسلیم شدن عده ای از داعشی ها شد. 00:00 00:00 ... برچسب ها. فیلم ، دانلود ، داعش ، روسیه ، حمله هوایی ، عراق ، تروریست ... رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم.

عکس/ لحظه شکستن رکورد رضازاده - 598

www.598.ir/fa/.../عکس-لحظه-شکستن-رکورد-رضازادهTranslate this page
6 hours ago - راه های پُربرکت شدن زندگی چیست؟ ... فیلم «۲۳ روز» به «نقطه کور» تغییر نام یافت ... گفتنی است حسین رضازاده در المپیک 2004 سیدنی، با مهار وزنه 263 کیلوگرم، ... المپیک 2000 آتن با حدنصاب 472 کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود. لوچف بعد از شکستن رکوردهای دو ضرب و مجموع حسین رضازاده گفت: از ...

الف - ویدیو/ سلیمی و انوشیروانی، اول و دوم جهان شدند

alef.ir/vdcbw9b89rhb5sp.uiur.html?129589Translate this page
Nov 13, 2011 - بهداد سليمي با ثبت ركورد ۲۱۴ كيلوگرم ركورد يک ضرب فوق سنگين وزنه برداري ... پیامد نصب اس ۴۰۰ روسی در سوریه ... ویدیوی شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط بهداد سلیمی در حرکت یک ضرب را در پلیر زیر ببینید؛. دانلود ویدیو .... متاسفم برای تلویزیونی که در فیلم های سینمایی خارجی اش زنانی با پوشش ...

لحظه شکست رکورد رضازاده توسط وزنه بردار روس + تصویر ...

tnews.ir/news/FBD352923116.htmlTranslate this page
3 hours ago - گفتنی است حسین رضازاده در المپیک 2004 سیدنی، با مهار وزنه 263 کیلوگرم، ... به گزارش فارس، لوچف بعد از شکستن رکوردهای دو ضرب و مجموع حسین رضازاده ... کننده برنامه فیتیله + فیلم و تصویر / اخبار لحظه به لحظه ۱۶۵۰۰۲ بازدید ... به شکسته شدن رکوردش ۱۰ بازدید، ۰ نظر; لحظه شکست رکورد رضازاده توسط وزنه ...

۱۹ - بالاترین: لینک‌های تازه

https://www.balatarin.com/links/recent/time/all/19Translate this page
این که انسان بعد از بیدار شدن از خواب حوادث مهمی مثل 11 سپتامبر یا ترور افراد مختلف را پیش ... توضیح اسماعیلی درباره فیلم منتسب به اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز ... رکورد دوضرب و مجموع حسین رضازاده توسط وزنه بردار روس شکسته شد ... پیش توسط وزنه بردار قدرتمند روسیه که با موفیت ۲۶۴ کیلو رو ثبت کرد شکسته شد.

رکورد رضازاده شکسته شد - مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و ...

www.mashreghnews.ir/fa/.../رکورد-رضازاده-شکسته-...Translate this page
6 days ago - چون رکوردها واسه شکسته شدن خلق میشن! ... نه رکورد رضازاده شکسته شد نه بهداد این قدر دور همی با تیترها و نظرات ... که رکورد رضازاده شکسته شدوانشاالله بقیه رکوردهایش توسط افراد دیگه جابجا بشه. ... روسیه چگونه اردوغان را نقره‌داغ می‌کند +تصاویر و فیلم ... حدیث روز/ برکت، دفع بلا و طول عمر در زیارت امام حسین(ع).

خبرهای ایسنا | خبر فارسی

khabarfarsi.com/ایسناTranslate this page
فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه بردار روس. +0 ... در حالی که تنش ها میان روسیه و ترکیه در پی سرنگونی جنگنده روسی توسط ترکیه همچنان در حال ... حسین ذبحی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، با بیان این ...

وزنه‌ برداری قهرمانی جهان؛ وزنه بردار روس رکورد رضازاده را شکست

www.tarafdari.com/.../وزنه‌-برداری-قهرمانی-جهان؛-وزنه-...Translate this page
8 hours ago - مهم ترین اتفاق این دسته، شکسته شدن رکورد حسین رضازاده، وزنه برداری افسانه ای کشورمان بود. الکسی لووچف وزنه بردار فوق سنگین روسیه در قسمت ...

همه رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد+فیلم | آی تی خبر

www.itkhabar.net/همه-رکوردهای-رضازاده-در-هیوستون-...Translate this page
7 hours ago - حسین رضازاده در المپیک 2004 سیدنی، با مهار وزنه 263 کیلوگرم، رکورد جهانی ... رکورد مجموع نیز 4 سال قبل از آن در المپیک 2000 آتن با حدنصاب 472 کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود. ... 1- الکسی لوچف از روسیه: یکضرب 211، دوضرب 264، مجموع 475 (طلا) ... دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای متن PilotEdit 8.8.0.

فیلم:رکورد حسین رضازاده شکسته شد - بازار خبر

bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=116909Translate this page
4 hours ago - فیلم:رکورد حسین رضازاده شکسته شد. ... فیلم:لحظه انهدام یک بالگرد روسیه توسط تروریست‌های سوریه · افت 20 متری آبهای زیرزمینی/ فاجعه 17 تنی ...

نیــوزمــی

newsme.blogsky.com/Translate this page
نیــوزمــی - فیلم,ورزش,اخبار ,سیاست,فناوری,تکنولوژی,هنر,فرهنگ,سینما و . . . ... نتیجه بازی پرسپولیس دیشب نتیجه بازی امشب گزارش زنده بازی دانلود خلاصه بازی جام حذفی ... روسیه عنوان قویترین مرد جهان را حفظ کرد | رکورد حسین رضازاده شکسته شد ... حسین رضازاده، شکسته شدن رکورد حسین رضازاده، شکسته شدن رکورد رضازاده، ...

شکسته شدن رکورد حسین رضا زاده | بنان سیستم

www.banansystem.ir/شکسته-شدن-رکورد-حسین-رضا...Translate this page
9 hours ago - شکسته شدن رکورد حسین رضا زاده در آخرین روز مسابقات جهانی وزنه‌برداری در آمریکا، وزنه‌برداران دسته فوق ... دانلود فیلم،سریال و موزیک ویدئو.

همه رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد | خبرستان

khabarstan.com/همه-رکوردهای-رضازاده-در-هیوستون-ش...Translate this page
الکسی لوچف از روسیه در آخرین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری با شکستن رکوردهای ... حسین رضازاده در المپیک ۲۰۰۴ سیدنی، با مهار وزنه ۲۶۳ کیلوگرم، رکورد جهانی ... از آن در المپیک ۲۰۰۰ آتن با حدنصاب ۴۷۲ کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود. .... فارسی سازی قالب وردپرس توسط تیم نوین وردپرس|دانلود فیلم| دانلود نرم افزار.

خبر چه - جدید ترین اخبار خبرگزاری های ایران و خبر های بین ...

khabarche.ir/Translate this page
... شیوه ای عجیب+ تصاویر · فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه‌بردار روس ... پشت پرده اسکورت بمب افکن روس توسط جنگنده‌های ایران / واکنش‌ها به دختری با ...

تمام رکوردهاي رضازاده شکسته شد/ يک روس قويترين مرد جهان ...

www.kiarebidar.com/.../+تمام+رکوردهاي+رضازاده+شک...Translate this page
6 hours ago - ... پایگاه های خبری بین المللی · وزارت خانه ها و سازمان ها · دانلود فیلم، سریال، کلیپ .... تمام رکوردهاي رضازاده شکسته شد/ يک روس قويترين مرد جهان لقب گرفت ... حسين رضازاده در المپيک ۲۰۰۴ آتن، با مهار وزنه ۲۶۳ کيلوگرمي، رکورد جهاني حرکت ... ۲۰۰۰ سيدني با حدنصاب ۴۷۲ کيلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسيده بود.

ورزش پو,اخبار ورزشی,ویدیو ورزشی,نتایج زنده,روزنامه ... - خبر پو

khabarpu.com/pu/varzesh-pu/Translate this page
برای دانلود آخرین نسخه برنامه تگرام Telegram, لطفا کلیک نمایید. پربیننده ترین ... فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه‌بردار روس. ایسنا. 2 دقیقه پیش.

هرکولی که رکورد حسین رضازاده را شکست! + عکس

www.poonak.org/هرکولی-که-رکورد-حسین-رضازاده-را...Translate this page
7 hours ago - + عکس حسین رضازاده دیگر قوی ترین مرد جهان نیست… ... فیلم و کلیپ های خاص .... + تصاویر · حسین تهی در ظهر عاشورا در لندن + تصاویر · شکسته شدن رکورد پرش با ... دانلود کلیپ تأسف آور از ضرب و شتم نقاش ایرانی توسط پلیس ...

لحظه شکستن رکورد رضازاده توسط بهداد سلیمی - فیلم آکا

www.akairan.com/filme/sport/a43117214102.htmlTranslate this page
... رکورد زنی رضازاده,دانلود کلیپ رضازاده,کلیپ حسین رضازاده,کلیپ عباس رضازاده,فیلم,فیلم های ورزشی,لحظه شکستن رکورد رضازاده توسط بهداد سلیمی - فیلم آکا.

حرمت‌شکنی عاشورا با آوازخوانی زن در تالار وحدت + فیلم

caspress.com/.../حرمت‌شکنی-عاشورا-با-آوازخوانی-زن-در...Translate this page
Oct 18, 2015 - تحقیق و بازآفرینی متن اپرای عاشورا توسط بهروز غریب پور و آهنگسازی آن توسط بهزاد عبدی ... لینک دانلود ... حسین آبان ۳, ۱۳۹۴ در ۱:۰۵ ب٫ظ - Reply ... روسیه و فرانسه گزینه های مشترک مبارزه با تروریسم را بررسی می کنند · عدم دریافت موجودی حساب در ... شکسته شدن تمام رکوردهای رضازاده/ یک روس قویترین مرد جهان شد.

آبشاری از مه بر فراز تبریز + فیلم و عکس - Sport News

sp.shafaqna.com/FA/IR/340852Translate this page
5 hours ago - منبع : امیررضا دولتی – تبریز لینک مستقیم دانلود برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی .... فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنه‌بردار روس ... بزرگترین شکست تاریخ وزنه برداری ایران و حسین توکلی.

همه رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد | خبرگزاری رها نیوز

rahanew.ir/همه-رکوردهای-رضازاده-در-هیوستون-شکسته/Translate this page
9 hours ago - حسین رضازاده در المپیک 2004 سیدنی، با مهار وزنه 263 کیلوگرم، رکورد جهانی حرکت دوضرب دسته ... رکورد مجموع نیز 4 سال قبل از آن در المپیک 2000 آتن با حدنصاب 472 کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود. ... 1- الکسی لوچف از روسیه: یکضرب 211، دوضرب 264، مجموع 475 (طلا) ... دانلود فیلم| دانلود آهنگ جدید|

فیلم / جنجال تصاویر اینستاگرامی یک هوادار روس سعید معروف!

www.tamashagar.com/.../فیلم-جنجال-تصاویر-اینست...Translate this page
Jul 12, 2015 - فیلم / جنجال تصاویر اینستاگرامی یک هوادار روس سعید معروف! ... دانلود ویدیو ... فرا رسید و رضایت‌نامه جاسم کرار برای خروج از ایران صادر توسط افشارزاده صادر شد. ... برداری با شکستن رکوردهای جهانی دوضرب و مجموع حسین رضازاده، عنوان قویترین .... میزارین که شاید تعداد زیادی نمی دونستن و به لطف شما با خبر شدن.

لقب قویترین مرد جهان به وزنه‌بردار روس/ پایان امپراطوری ...

www.mizanonline.ir/.../لقب-قویترین-مرد-جهان-به-وز...Translate this page
7 hours ago - تجهیز ناوهای ارتش به جدیدترین موشک کروز "قدیر" + فیلم ... لقب قویترین مرد جهان به وزنه‌بردار روس/ پایان امپراطوری رضازاده! + فیلم. خبرگزاری میزان - "الکسی لوچف" ورزشکار روسی با شکستن رکوردهای جهانی دوضرب و مجموع حسین رضازاده، در ... ۱) نظرات ارسالی شما، پس از تایید توسط خبرگزاری ​میزان​ ​در سایت ...

صد خبر

sadkhabar.ir/Translate this page
همه رکوردهای رضازاده در هیوستون شکسته شد+فیلم. الکسی لوچف از روسیه در آخرین روز از مسابقات جهانی وزنه برداری با شکستن رکوردهای جهانی دوضرب و مجموع حسین ...

فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنهبردار روس

addit.ir/.../فیلم-شکسته-شدن-رکورد-رضازاده-توسط-...Translate this page
فیلم شکسته شدن رکورد رضازاده توسط وزنهبردار روس. ... شدندرکورد حسین رضازاده شکسته ویدیوی شکسته شدن رکورد حسین رضازاده توسط که در فیلم های شکسته شدن ...

رکورد رضازاده اینگونه شکست+عکس - Nividar نیویدار

www.nividar.com/news/565aa6355d34e2352664562dTranslate this page
8 hours ago - گفتنی است حسین رضازاده در المپیک 2004 سیدنی، با مهار وزنه 263 کیلوگرم، ... از آن در المپیک 2000 آتن با حدنصاب 472 کیلوگرم توسط رضازاده به ثبت رسیده بود. لوچف بعد از شکستن رکوردهای دو ضرب و مجموع حسین رضازاده گفت: از ... برزگر: رویکردهای مستقل تهران، روسیه و آمریکا را به سمت همکاری با ایران می ...

لحظه‌ای که رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم | خبرخوان ...

saatsefr.com/.../لحظه‌ای-که-رکورد-حسین-رضازاده-شک...Translate this page
4 hours ago - الکسی لوچف با شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان قهرمان رقابت‌های دسته فوق سنگین مسابقات ... باز/بستن شدن فهرست ... لحظه‌ای که رکورد حسین رضازاده شکسته شد + فیلم ... دانلود فیلم ... دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد. ... روسیه با چه تسلیحاتی به جنگ داعش رفته است؟

رکورد رضازاده در فوق‌سنگین شکسته شد

www.shomanews.com/.../رکورد-رضازاده-در-فوق‌سنگ...Translate this page
15 hours ago - به این ترتیب نام حسین رضازاده پس از مدت ها از لیست رکورداران وزنه برداری قهرمانی جهان پاک شد. ... حرکات دو ضرب: 1- آلکسی لوچف (روسیه) 264 کیلوگرم 2- مارت سمین (استونی) 248 ... ارتباط جنسي با 5000 زن توسط بازيگر معروف .... واکنش نیستلروی به شکسته شدن رک . ... فیلم/ مداحی زائرانگلیسی به سبک .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین خبر های ایران وجوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 1,170
  • بازدید سال : 9,232
  • بازدید کلی : 111,872