loading...
خبر انلاین
محمدرضا بازدید : 252 جمعه 06 آذر 1394 نظرات (0)

آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد

آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد

آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد

آتیلا حجازی و نیکی کریمی

آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی نقش همسر نیکی کریمی را ایفا می کند که عکس آن را و عکس این فیلم روی پرده سینماست.

پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب گفت: «من در این سال ها ۴ پیشنهاد برای بازیگری در سینما داشتم. حالا نمی خواهم اسم کارگردان ها را ببرم ولی در سالیان نسبتا دور، دو پیشنهاد داشتم که آن موقع در استقلال بازی می کردم ولی هر دو پیشنهاد را همان موقع رد کردم. ۵،۶ سال بعد هم یک پیشنهاد دیگر رسید.»

آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد

آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد

حجازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید، گفت: «راستش نزدیک به سه سال قبل بود که خانم نیکی کریمی به من پیشنهاد دادند. ایشان با من تماس گرفتند و خواستند که چند سکانس کوتاه در فیلم شان حضور داشته باشم.»

گفتنی است کارگردانان بسیاری قبل و بعد از انقلاب نتوانستند ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

 

خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی + عکس - پارس ناز

www.parsnaz.ir/hejazi-wife-niki-karimi.html
خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی آتیلا حجازی زاده ۱۲ خرداد ۱۳۵۵ بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال است وی پسر ناصر حجازی می‌باشدآتیلا حجازی فرز. ... در حضور رضا عطاران · جواد رضویان از سریال در حاشیه جدا شد + عکس · محسن تنابنده و همسرش ...

تصاویر برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شدگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد
نتیجه تصویری برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد
نتیجه تصویری برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد
2 روز پیش
نتیجه تصویری برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد
1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد

آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی همسر نیکی کریمی شد | سایت ...

dezfun.com › فرهنگ و هنر
۴۳ دقیقه پیش - آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی نقش همسر نیکی کریمی را ایفا می کند که عکس آن را و ...

خواستگاری و ازدواج آتیلا حجازی از نیکی کریمی عکس - مرجع ...

www.rk7.ir/1394/09/05/post-808/
۱۱ ساعت پیش - کریمی ظاهر شده است و در صحنه ای از این فیلم آتیلا حجازی از نیکی کریمی خواستگاری می .... پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس.

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس - ریسک

risknews.ir/news/.../پسر-ناصر-حجازی-در-نقش-همسر-نیکی-کریمی-عکس
۲ روز پیش - پسر ناصر حجازی در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ... حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد. این تصویر مربوط به تقاضای ازدواج آتیلا از نیکی کریمی است.

آتیلا حجازی همسر نیکی کریمی شد! +تصاویر - گالری عکس

picphoto.blogpart.ir › عکس
۲ روز پیش - آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر ... پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب گفت: «من در این سال ها ۴ پیشنهاد ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا ...

- پسر ناصر حجازي در نقش همسر نيکي کريمي + عکس - چه خبر

www.chekhabar.ir/.../پسر%20ناصر%20حجازي%20در%20نقش%20همسر...
۲ روز پیش - پسر ناصر حجازي در نقش همسر نيکي کريمي + عکس بعد از نود ... حضور در يک فيلم سينمايي قانع کنند اما آتيلا سرانجام به جمع سينمايي ها ملحق شد.

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس - هفت گنج

7ganj.ir › فرهنگ و هنر › دنياي بازيگران
۲ روز پیش - پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس. ... را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس

iruni.ir/news/102953
پسر ناصر حجازی در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ایفای ... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او ... در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

عکس/ مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد | پسر ...

www.ghatreh.com/news/.../عکس-مربی-سابق-استقلال-همسر-نیکی-کری...
۲ روز پیش - پسر اسطوره استقلال در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا ...

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس - پایگاه ...

www.negaheemrooz.com/Layer1.aspx?Shenase=17915
۲ روز پیش - پسر ناصر حجازی در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما ... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش ... یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

برچسب ها - آتیلا حجازی - آفتاب

aftabnews.ir/fa/tag/1/آتیلا%20حجازی
فرزند ناصر حجازی در فیلم جدید نیکی کریمی+عکس. آتیلا ... به امضای آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی رسیده آمده... کد خبر: ... سوی خانواده مرحوم حجازی برگزار خواهد شد به همین بهانه. ... مظلومی آتیلا حجازی فرزند مرحوم ناصر حجازی همسر مرحوم معدنی.

ماجرای خواستگاری سعید رمضانی از دختر ناصر حجازی - نمناک

namnak.com/15422-خواستگاری-از-دختر-ناصر-حجازی.html
سعید رمضانی تنها داماد مرحوم ناصر حجازی از نحوه آشنایی خود با دختر ایشان می گوید: در ... که ناصر حجازی سرمربی ذوب آهن شد من شاگردش بودم، آتوسا را دیدم و به او علاقمند شدم. ... موضوع را از طریق اصغر حاجیلو به ناصرخان اطلاع دادم و خود به همسر ناصر خان .... محمد نصرتی + تصاویربازی آتیلا حجازی در فیلم نیکی کریمی + عکسضرب و شتم ...

عکس تقاضای ازدواج آتیلا حجازی از نیکی کریمی !!! - جدید 94 ...

gahar.ir/عکس-تقاضای-ازدواج-آتیلا-حجازی-از-نیکی-ک/
۲ روز پیش - در فیلم شیفت شب پسر مرحوم ناصر حجازی؛ آتیلا حجازی؛ در نقش همسر نیکی کریمی ظاهر شده است و در صحنه ای از این فیلم آتیلا حجازی از نیکی ...

فرزند ناصر حجازی در فیلم جدید نیکی کریمی+عکس - فردا

www.fardanews.com/.../فرزند-ناصر-حجازی-در-فیلم-جدید-نیکی-کریم...
۲ روز پیش - میزان: آتیلا حجازی در فیلم جدید نیکی کریمی یعنی "شیفت شب" در چند سکانس کوتاه حضور داشت. ... پسر مرحوم ناصر حجازی درباره حضور در "شیفت شب" اظهار داشت: «من در این سال ها 4 پیشنهاد برای ... نجات معجزه آسای زنی که خودرو از رویش رد شد+تصاویر ... عکس: تیپ متفاوت لیلا حاتمی در کنار همسر و فرزندانش.

نیکی کریمی با آتیلا حجازی ازدواج کرد، عکس و جزییات

www.neginjonoub.ir/نیکی-کریمی-با-آتیلا-حجازی-ازدواج-کرد،-ع/
پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس آتیلا حجازی،شیفت ... را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی! - دل نگاره

www.delnegareh.com/خواستگاری-آتیلا-حجازی-از-نیکی-کریمی/
... در این فیلم آتیلا حجازی پسر مرحوم ناصر حجازی با نیکی کریمی همبازی شده است. ... حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او را ...

چرا پسر حجازی برای نیکی کریمی بازی کرد؟ - اعتدال

etedaal.ir/fa/news/.../چرا-پسر-حجازی-برای-نیکی-کریمی-بازی-کرد
۲ روز پیش - آتیلا حجازی - فرزند مرحوم ناصر حجازی - در «شیفت شب» فیلم جدید نیکی ... با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید؟

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس

www.bir14.ir › ... › پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس
۲ روز پیش - کانال سیمرغ در تلگرام راه اندازی شد، برای دریافت آخرین مطالب سیمرغ: .... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، ...

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس - تیتر24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID...
۲ روز پیش - پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس. ... را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

آتیلا حجازی همسر نیکی کریمی شد! +تصاویر | مجله اینترنتی مد

christiancollegesincanada.com/آتیلا-حجازی-همسر-نیکی-کریمی-شد-تصا...
۲ روز پیش - آتیلا حجازی همسر نیکی کریمی شد! ... پسر ناصر حجازی در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن ... نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آتیلاحجازی همسر نیکی کریمی شد + عکس - نیک صالحی

www.niksalehi.com/newspaper/view/084919.php
پسر اسطوره استقلال در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی نقش همسر او ... نتوانستند ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا ...

ازدواج پسر ناصر حجاری و نیکی کریمی!+عکس | سایت خبری ...

beroznews.com › سینما و تلویزیون › دنیای بازیگران
۲ روز پیش - آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او ... شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او را ایفا می کند. ... فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا حجازی سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

ازدواج نیکی کریمی و آتیلا حجازی | سایت خبری تفریحی به ...

beroznews.com/tag/ازدواج-نیکی-کریمی-و-آتیلا-حجازی/
+عکس ازدواج پسر ناصر حجاری و نیکی کریمی! ... روز نیوز آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او را ایفا می کند. ... حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا حجازی سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس ...

ptview.ir › پزشکی و سلامت
۱ روز پیش - پسر ناصر حجازی در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن ... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او. ... یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع سینمایی ها ملحق شد.

پسر اسطوره استقلال همسر نیکی کریمی شد + عکس - فان پاتوق

www.funpatogh.com/پسر-اسطوره-استقلال-همسر-نیکی-کریمی-شد.html
۲ روز پیش - آتیلاحجازی همسر نیکی کریمی شد , پسر اسطوره استقلال همسر نیکی کریمی شد, ... شد, آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی ,عکس ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا ...

پایتخت - مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد!/عکس

www.paytakhtpress.ir/.../مربی-سابق-استقلال-همسر-نیکی-کریمی-عکس
۲ روز پیش - پسر اسطوره استقلال در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ایفای نقش پرداخت. ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا ... کلمات کليدی: نیکی کریمی،آتیلا حجازی،شیفت شب.

عکس/ مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد - جام نیوز

www.jamnews.ir/mobile/mobiledetail/News/602112/182
۲ روز پیش - پسر اسطوره استقلال در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما ... جام نیوز، آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا ...

چرا آتیلا حجازی برای نیکی کریمی بازی کرد؟ - جمهوریت

www.jomhouriat.ir/fa/.../چرا-آتیلا-حجازی-برای-نیکی-کریمی-بازی-کرد...
۲ روز پیش - آتیلا حجازی - فرزند مرحوم ناصر حجازی - در «شیفت شب» فیلم جدید نیکی ... پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب به «خبرورزشی» توضیح می‌دهد: ... او در پاسخ به این پرسش که "چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید؟ ... ویشکا آسایش، بهاره رهنما، رضا عطاران و همسرش/ عکس ...

پورتال پرشین وی

www.persianv.com/
تهدید وکیل قلعه نویی برای اکران فیلم ناصر حجازی · تهدید وکیل قلعه نویی ... مربی سابق و خوشتیپ استقلال همسر نیکی کریمی شد +عکس · مربی سابق استقلال ...

چرا آتیلا حجازی برای نیکی کریمی بازی کرد؟

noandish.com/fa/news/35068/parseek
۱ روز پیش - آتیلا حجازی - فرزند مرحوم ناصر حجازی - در «شیفت شب» فیلم جدید نیکی ... پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب به «خبرورزشی» توضیح می‌دهد: «من در این ... او در پاسخ به این پرسش که "چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید؟ .... بهترین هدیه بنیامین برای همسرش +عکس.

پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس | فرا پرس

farapress.ir › ... › پسر ناصر حجازی در نقش همسر نیکی کریمی + عکس
۲ روز پیش - پسر ناصر حجازی در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن سینما به ... کانال سیمرغ در تلگرام راه اندازی شد، برای دریافت آخرین مطالب سیمرغ: .... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش ...

عکس/ مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/sport/144842154060197
۲ روز پیش - جام نیوز : پسر اسطوره استقلال در یک فیلم سینمایی در نقش همسر بازیگر معروف زن ... آتیلا حجازی عکس/ مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع ...

خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی + عکس | بنان سیستم

www.banansystem.ir/خواستگاری-آتیلا-حجازی-از-نیکی-کریمی-عک/
۱ روز پیش - خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی آتیلا حجازی (زاده ۱۲ خرداد ۱۳۵۵) ... وی پسر ناصر حجازی می‌باشد.آتیلا حجازی فرزند ناصر خان. ... ناصر خان حجازی اسطوره فقید تیم استقلال ، در یک فیلم سینمایی در نقش همسر ... آتیلا حجازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را ...

اخبار پارسیک - مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد

news.parseek.com/Url/?id=11509614
۱ روز پیش - مربی سابق استقلال همسر نیکی کریمی شد. ... آتیلا حجازی در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی، نقش همسر او را ایفا می کند. ... پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب گفت: «من در این سال ها 4 پیشنهاد برای ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام به جمع ...

آتیلا حجازی همسر نیکی کریمی شد! +تصاویر

khabarontime.ir/news/.../آتیلا-حجازی-همسر-نیکی-کریمی-شد-تصاویر
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-پسر-ناصر-حجازی-nbsp;در-یک-فیلم-سینمایی-در-نقش-همسر-بازیگر-معروف-زن-سینما-به-ایفای-نقش-پرداخت.

ازدواج نیکی کریمی و حجازی در شیفت شب - فتوکده

photokade.com/ازدواج-نیکی-کریمی-و-حجازی-در-شیفت-شب/
۱ روز پیش - ... ناصر حجازی را برای حضور در یک فیلم سینمایی قانع کنند اما آتیلا سرانجام ... پسر مرحوم حجازی درباره حضور در شفیت شب به خبرورزشی توضیح می دهد: «من در ... با خانم کریمی کار را شروع کردید و چه شد این پیشنهاد را قبول کردید، می گوید: ... عکس های ویدا جوان و همسرش در سال ۹۴ · سکته قلبی امیر تاجیک شایعه است ...

ازدواج پسر ناصر حجازی با نیکی کریمی

irandostan.rzb.ir/post/525
مربی سابق استقلال هم به جمع بازیگران فوتبالی اضافه شد آتیلا حجازی با ایفای نقش در فیلم سینمایی شیفت شب به کارگردانی نیکی کریمی توانست خود… ... رامبد جوان و همسر جدیدش در برنامه خندوانه · عکسهای جدید از جنیفر لوپز ۲۰۱۶ · مارال و مونا ...

خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی + عکس

www.bwinnerharbor.com/.../3121519-خواستگاری-آتیلا-حجازی-از-نیکی...
خواستگاری آتیلا حجازی از نیکی کریمی + عکس. ... آخرين اخبار روز فراخوان دومين جايزه جهاني اربعين اعلام شد بی‌پروایی در آبرنگ بیشتر از سایر تکنیک‌هاست.

فرزند ناصر حجازی در فیلم جدید نیکی کریمی عکس - نکسروب

fun.nexrob.in/pnext2111007_فرزند-ناصر-حجازی-در-فیلم-جدید-نیکی-...
ربی سابق استقلال هم به جمع بازیگران فوتبالی سینما اضافه شد اتیلا حجازی با ... نیکی کریمی بیوگرافی نیکی کریمی همسر نیکی کریمی نیکی کریمی در خارج از ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین خبر های ایران وجوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 198
  • بازدید ماه : 1,167
  • بازدید سال : 9,229
  • بازدید کلی : 111,869