loading...
خبر انلاین
محمدرضا بازدید : 543 پنجشنبه 05 آذر 1394 نظرات (0)

دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه

دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس 400 روسیه

دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه

اس ۴۰۰ روسیه

دانلود فیلم و کلیپی جالب از ساز و کار انهدام اهداف هوایی توسط سامانه موشکی اس ۴۰۰ و پدافند هوایی s400 ( اس ۴۰۰ ) روسیه که به ایران تحویل داده می شود منتشر شده است.

گفتنی است؛ سامانه موشکی “اس ۴۰۰” با برد ۲۵۰ مایل می‌تواند ۶ هدف را در آن واحد منهدم کند و این سامانه اخیرا در پایگاه هوایی “حمیمیم” سوریه مستقر شده است.

سامانه اس ۴۰۰ ، ویژگی های پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه : مقام‌های روسیه اعلام کرده‌اند که پس سرنگون شدن یک فروند سوخو-۲۴ این کشور قصد استقرار سامانه موشکی اس ۴۰۰ را در پایگاه هوایی الحمیمیم دارند. استقرار این سامانه اما چرا مهم و راهبردی است؟

مقام‌های روسیه اعلام کرده‌اند که پس سرنگون شدن یک فروند سوخو-۲۴ این کشور قصد استقرار سامانه موشکی اس-۴۰۰ را در پایگاه هوایی الحمیمیم دارند. استقرار این سامانه اما چرا مهم و راهبردی است؟

سامانه زمین به هوای اس ۴۰۰ مشهور به پیروزی (Triumf) نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط “مرکز طراحی الماس” (Almaz Central Design) طراحی شده و به عنوان یک بهبود از خانواده پدافند هوایی اس-۳۰۰ به‌شمار می‌رود.

این سامانه زمین به هوا قابلیت‌های سیستم‌های دیگر از سری اس۳۰۰ را به چالش می‌کشد و برد آن حداقل دو برابر بیشتر از برد ام‌آی‌ام-۱۰۴پاتریوت (MIM-104 Patriot) است.

ویژگی های پیشرفته ترین پدافند هوایی روسیه

اس-۴۰۰ قادر به تشخیص ۱۰۰ هدف به طور هم‌زمان و درگیر شدن با ۱۲ هدف به طور هم‌زمان از محدودهٔ ۴۰۰ کیلومتری است، از جملهٔ این هدف‌ها؛ هواپیما، موشک‌های کروز و موشک‌های بالستیک است. اس-۴۰۰ برای پوشش کامل پدافندی خود از موشک‌های مختلفی استفاده می‌کند.

اس-۴۰۰ با داشتن قابلیت ۳ موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ان۶ (۴۰N6)، دوربرد ۴۸ان۶ (۴۸N6)، و موشک‌های با برد متوسط ۹ام۹۶ (۹M96) قادر به پوشش کل عملکرد مورد نیاز است.

یک گردان معمولی اس-۴۰۰ از دست‌کم هشت سکوی پرتاب با ۳۲ موشک و یک پست فرماندهی سیار تشکیل شده‌است.

به نوشته نووستی مجموعه پدافند موشکی ‌اس – ۴۰۰ ، تنها دارای یک نقص است: مغز الکترونیک آن قدیمی شده است. از سایر جوانب اما برتر از سامانه موشکی پاتریوت آمریکاست: برد عمل آن ۴۰۰ کیلومتر است در برابر ۳۰ کیلومتر، ارتفاع اصابت به هدف تا ۳۰ کیومتر در برابر ۲۴ کیلومتر، مساحت پوشش دهی هدف ۵۰۰ کیلومتر مربع در برابر ۱۵۰ کیلومتر مربع.

سامانه S400شامل اجزای زیر است: خودروی ارتباطی ۳۰K6E، خودروی فرمانده ۵۵K6E،رادار هشدار دهنده ۹۲N6E / ۶، واحد پرتابگر موشک ۹۸ZHE، رادار درگیری ۹۲N6، خودروی بارگذار و خودروی حامل موشک یدک و واحد کنترل ۳۰K6E.

واحد کنترل ۳۰K6E برای کنترل و هماهنگی اجزای مختلف اس۴۰۰ است . این سامانه توان کنترل اجرای مختلف سامانه های اس ۳۰۰ پی ام یو ۱ و پی ام یو ۲ و اس ۴۰۰ و اجزای سامانه های سام۱۱ و ۱۷ را دارد ویا می تواند سامانه های کوتاه برد پانتسیر اس۱ و تور ام ۱ و ام ۲را در کنار سامانه های اس۴۰۰ با یک دیگر مدیریت کند تا ارتفاع بالا و پایین را پوشش دهد.

واحد فرماندهی که تمام اطلاعات جمع آوری شده از رادار جستجو و رادار درگیری و سامانه مختلف را جمع اوری و در اختیار خدمه برای تصمیم گیری نهایی می گذارد.این واحد بر روی شاسی هشت چرخ اورال ۵۳۲۸ نصب است. در این خودرو ۵ نفر وجود دارند که کل سیستم را مدیریت می کنند.  استقرار این سامانه در پایگاه هوایی الحمیمیم در نزدیکی لاذقیه می‌تواند پوشش کامل و مناسب پدافند هوایی را در این منطقه ایجاد کند.

 

دانلود فیلم اس ۴۰۰

 

 

دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس 400 روسیه | سایت ...

dezfun.com › مجله دانلود › فیلم
دانلود فیلم و کلیپی جالب از ساز و کار انهدام اهداف هوایی توسط سامانه موشکی"اس 400 و پدافند هوایی s400 ( اس 400 ) روسیه که به ایران تحویل داده می شود منتشر شده.

اس 400، نسل جدید پدافند هوایی روسیه - آپارات

www.aparat.com/v/ZfWuz/اس_400،_نسل_جدید_پدافند_هوایی_روسیه
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سامانه موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰، نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه ... قابلیت های این سامانه موشکی را در این فیلم کامپیوتری با هم ببینیم.

فیلم سامانه اس 400 روسیه

www.fastcamp.ir/1394/09/05/فیلم-سامانه-اس-400-روسیه.html
۲۷ دقیقه پیش - عصرایران – وزارت دفاع روسیه: روسیه سامانه های موشکی اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ را ... دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه | سایت تفریحی …

نتیجه تصویری برای دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه
نتیجه تصویری برای دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه
نتیجه تصویری برای دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه
نتیجه تصویری برای دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه
تصاویر بیشتر برای دانلود فیلم سامانه موشکی پدافند هوایی اس ۴۰۰ روسیه

اس 400، نسل جدید پدافند هوایی روسیه +فیلم - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/online/1846022745684894343
سامانه موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰، نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط «مرکز طراحی الماس» طراحی شده و به عنوان یک بهبود از خانواده پدافند هوایی ... قابلیت های این سامانه موشکی را در این فیلم کامپیوتری با هم ببینیم. ... دانلود ویدئو.

قدرت پدافند ایران بدون سامانه ی موشکی زمین به هوای دوربرد ...

iranwararmy.mihanblog.com/extrapage/179
بنظرشما دقیق ترین وبهترین پدافندهوایی جهان کدام گزینه میباشد؟ ... دانلود فیلم نظامی ایرانی (23) .... سامانه ی پدافندی مرصاد و موشک های زمین به هوای شاهین که بر روی آن بارگزاری می شوند بسیار توانمند هستند و تاثیر زیادی در امینت آسمان ایران دارند. ... های اس-200 روسی برطرف شده است و محصول جدیدی در کشور ایران تولید شده است.

اس 400 - دانلود کلیپ نظامی+ مجله نیروهای مسلح ایران وجهان

iranwararmy.mihanblog.com/post/tag/اس+400
نظرات (0). روسیه سیستمهای موشکی ضد هوایی s-400 "تریئومف" را صادرات نخواهد کرد · بازديد : 2367 مرتبه ... طبقه بندی: اخباروتحلیلهای نظامی، آشنایی با پدافند هوایی، برچسب ها: اس 300، اس ... فیلم سامانه دفاعی ضد بالستیک تادآمریکا · فیلم ناوشکن ...

اس-۴۰۰ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اس-۴۰۰
سامانه زمین به هوای اس-۴۰۰ "پیروزی" - (Triumf) (روسی: C-400 «Триумф») نسل جدید ... طراحی شده و به عنوان یک بهبود از خانواده پدافند هوایی اس-۳۰۰ به‌شمار می‌رود. ... اس-۴۰۰ با داشتن قابلیت ۳ موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ان۶ (40N6)، دوربرد ۴۸ان۶ ...

ویژگی های پدافند هوایی اس 400 روسیه :: ایران مطلب - پژواک

pajvak.com/main/article/view/.../ویژگی-های-پدافند-هوایی-اس-400-روسیه
۱۴ دقیقه پیش - ویژگی های پدافند هوایی اس 400 روسیه. ... سوریه + تصاویر حمله به جنگنده روسیه در مرز ترکیه + فیلم حمله به جنگنده روسیه در ترکیه ... از سایر جوانب اما برتر از سامانه موشکي پاتریوت آمریکاست: برد عمل آن 400 ... دانلود تولبار سایت.

آشنایی با 3 سامانه پدافندی که ایران به جای اس 300 رونمایی ...

www.mashreghnews.ir/.../آشنایی-با-3-سامانه-پدافندی-که-ایران-به-جای-ا...
۲۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سامانه پدافند هوایی دوربرد موشکی باور-373 همانند نمونه‌های خارجی دارای مأموریت ... به خانواده موشک‌های 48N6E روسی دارد که در سامانه‌های اس-300 و اس-400 به کار می روند. ...... چندین فیلم از شلیک و اصابت به هدف موشک صیاد-2 رو نشون دادن

پنج نکته ای که باید درباره «اس 300» های روسی بدانید + ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › بين‌الملل
۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - سامانه موشکی «اس 300» برای سرنگون کردن هواپیماها و موشک ها در برد 5 تا 150 ... می توان گفت این سامانه معادل روسی سامانه پاتریوت آمریکاست. .... ممنون بابت لینک دانلود ... عزیز مکمل و یارجدانشدنی اس 300 چند سامانه پدافند دیگن که همیشه با اس 300 .... جنگنده رپتر (F22) یه سلاح برتری هوایی بسیار گران قیمت هست.

با اس- نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید :: پادشاه آسمان

lord-sky.blog.ir/post/با-اس-نسل-جدید-پدافند-هوایی-روسیه-آشنا-شوید
با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ بهبودیافته اس- ۳۰۰. ... نظامی روسیه اعلام کرده که این شرکت در حال تکمیل سامانه‌های موشکی اس ۳۰۰ برای ... 13 . ..... عکس دیدار فرماندهان پدافند هوایی با رهبری | دانلود فیلم | دانلود آهنگ .

با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات ... - Ž

saheledarya39.vidablog.ir/index-47561
با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ بهبودیافته اس-۳۰۰ ... سریال شوند برادر قسمت دانلود العاده خارق العاده نیکی کریمی داور جشنواره فیلم ... ,موشک‌های ,پدافند هوایی ,هوایی روسیه ,مشخصات سامانه‌ ,سامانه‌ بهبودیافته ,شوید ...

سامانه های پدافندی ایرانی جایگزین اس ۳۰۰ روسی / اس ۳۰۰ ...

downloadtitr.ir/سامانه-های-پدافندی-ایرانی-جایگزین-اس-۳/
اس, خبرگزاری بین المللی تسنیم, ایران سرانجام سامانه موشکی اس, آشنایی با 3 سامانه ... در سامانه زمین به هوای اس-۴۰۰ – (Triumf) نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که ۱۱ ... جام جم آنلاین, سامانه موشکی اس, جهان نيوز, لاوروف: تحویل سامانه اس, دانلود کلیپ ... دانلود فيلم آموزش هك تلگرام · جنجال چهره شیک الهام عرب (مانکن معروف) در یک ...

استقرار سامانه s400روسیه در سوریه

iruni.ir/search/?q=استقرار+سامانه+s400روسیه+در+سوریه
۴ ساعت پیش - نگرانی رژیم صهیونیستی از استقرار سامانه موشکی روسیه در سوریه ... است فارس/ يک پايگاه صهيونيستي از استقرار سامانه پدافند هوايي اس-400 در بندر لاذقيه سوريه توسط ارتش روسيه خبر داد. .... سامانه موشکی اس-۴۰۰ روسیه در لاذقیه مستقر می شود .... فیلم دانلود انفجار هندی dhoom دانلود فیلم فیلم هندی هندی انفجار.

اس ۴۰۰ چه خصوصیاتی دارد؟/پیشرفته‌ترین پدافند هوایی روسیه

www.dmp3.ir/اس-۴۰۰-چه-خصوصیاتی-دارد؟پیشرفته‌ترین/
۸ ساعت پیش - به نوشته نووستی مجموعه پدافند موشکی ‌اس - ۴۰۰ ، تنها دارای یک نقص است: مغز ... استقرار اين سامانه در پايگاه هوايي الحمیمیم در نزديكي لاذقيه مي‌تواند ... شده روسی + دانلود فیلم · پردیس کوهی عجیب در بوشهر-ایران با خاصیت درمان ایدز!

خانواده سامانه موشکی اس 300 را بهتر بشناسیم - آی آر ارتش

irartesh.ir/post/924/خانواده-سامانه-موشکی-اس-300-را-بهتر-بشناسیم.html
سامانه موشکی اس - 300، یک سامانه موشکی سطح‌ به ‌هوای دوربرد و خودکششی با قابلیت استفاده در تمامی ارتفاع‌هاست و در واقع نوع تکمیلی سامانه پدافندی ارتفاع بالای ... هرچند تکامل آن از سال ۱۹۶۹ به منظور ساخت موشک سطح به هوایی با برد ۷۵ کیلومتر که هم در ... اس-۴۰۰ فاتح با نام ناتو سام-۲۰ سیستم موشکی تکامل‌یافته اس-۳۰۰ است که در ...

رونمایی از اس 300 ایرانی + فیلم - میلیتاری نیوز

www.militarynews.ir/post/127/رونمایی-از-اس-300-ایرانی--فیلم-.html
سامانه دفاع موشکی,باور 373,دفاع موشکی,اس 300,اس 400,اس 500چ,انتی 2500,اس 300 ایرانی ... این سامانه پدافند هوایی بُردبلند که به «S300 ایرانی» نیز مشهور است، یک سامانه بومی ... پایگاه خبری روسیه : فروپاشی پادشاهی سعودی تا 2 - 3 سال آینده ... دانلود نسخه جدید بازی آخرین مصاف · سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی شد + متن حکم ...

با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات ...

rahanew.ir/با-اس-۴۰۰-نسل-جدید-پدافند-هوایی-روسیه-آش/
با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات فنی سامانه‌ بهبودیافته ... نظامی روسیه در حال تکمیل سامانه های موشکی پدافند هوایی اس ۳۰۰ برای ایران است.

با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات ... - Ž

saheledarya39.rozanak.ir/news/27109
با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ بهبودیافته اس-۳۰۰. ... تصاویر اینستاگرامی فضانورد آمریکایی+فیلم · صدور ویزای ۳۰ روزه در فرودگاه‌های ایران .... اس-۴۰۰ با داشتن قابلیت ۳ موشک مختلف، بسیار دوربرد ۴۰ان۶ (40N6)، دوربرد ... دانلود IM-Magic Partition Resizer All Edition 2.6.0 تغییر سایز پارتیشن ...

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

دانشنامه دفاعی: ALL-BLOG.IR

irarmy-blog.all-blog.ir/
دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم · Avang Media - Download Top Persian ... سیستم موشکی اس-400 یکی از پیشرفته ترین سامانه های موشکی پدافندی جهان است که ... سامانه زمین به هوای اس-۴۰۰ نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسی است که توسط ...

اس 400، نسل جدید پدافند هوایی روسیه +فیلم - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/.../اس-400-نسل-جدید-پدافند-هوایی-روسیه-فیلم
۶ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سامانه موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰، نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط «مرکز طراحی الماس» طراحی شده و به عنوان یک بهبود از خانواده ...

بازتاب تحویل اس-٣٠٠ روسیه به ایران - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/87244/بازتاب-تحویل-اس-٣٠٠-روسیه-به-ایران
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر خارجه روسیه در ادامه افزود: تحویل سامانه های دفاع هوایی پیشرفته اس 300 ... مسکو داوطلبانه و جدا از تحریم‌های سازمان ملل، تحویل موشک‌های اس 300 به ...

s400 - تکنولوژی و ادوات نظامی

www.m82a1t.blogsky.com/1388/07/15/post-2/
پدافند های هوایی (19) ... دانلود کلیپ آزمایش اتمی کره شمالی در دریا(خیلی جالبه از دست ندین بیش از 17000بار دانلود ) ... دراین سامانه برد رادارهای آن نسبت به اس 300 افزایش یافته و توانایی ... مناطق هوایی و پایگاهها نظامی و موشکی روسیه به سامانه اس 400

با اس\-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شویدمشخصات ...

atre-gole-ya3-ba.crawlblog.ir/.../با+اس%5C-۴۰۰+نسل+جدید+پدافند+هوای...
با اس-۴۰۰ نسل جديد پدافند هوايي روسيه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ بهبوديافته اس-۳۰۰ با اس-۴۰۰ ... و تجهیزات نظامی روسيه اعلام کرده که این شرکت در حال تکمیل سامانه‌های موشکی اس ۳۰۰ برای ایران است. ..... دانلود پاورپوینت مقاله پدافند سایبری .... عهایی از تکه چسبانی کلاژاعلانی برای یک فیلم کودکانه · تیم والیبال پیروزی رامهرمز ...

برد موشک اس 300 - لینک گردی

linkgardi.ir/news/برد-موشک-اس-300
سپاه نیازی به سامانه اس ۳۰۰ ندارد/برد موشک‌های ما کافیست | نورسان ... سینما تئاتر فیلم عکس گرافیک و کاریکاتور موسیقی ادبیات سرگرمی ترین ها طنز ... جدیدترین نسخه سیستم موشکی اس ۳۰۰ اس ۴۰۰ روسیه , برد موشک های اس ۳۰۰ روسی چند کیلومتر است .... سامانه موشکی اس 300 سامانه موشکی پدافند هوایی اس 300 روسی که در فروردین ...

ویژگی های پدافند هوایی اس 400 روسیه - اندروید

andriod.arifun.in/p2125443_ویژگی-های-پدافند-هوایی-اس-400-روسیه
دانلود کلیپ نظامی مجله نیروهای و و اشنایی با هواپیمای بمب افکن ... سامانه زمین به هوای اس 400 پیروزی Triumf روسی C 400 نسل جدید سیستم پدافند. ... اشنایی با سامانه موشکی اس 300 و طبیعت گردی و علمش و وسایلش و طبیعت گردی و علمش و وسایلش.

پدافند اس 400 و اس 500 روسیه - فیلم آکا - آکاایران

www.akairan.com/filme/other-filmes/a8036338114102.html
پدافند اس 400 و اس 500 روسیه - فیلم آکا, فیلم های جالب ، فیلم های زیبا ,فیلم متفرقه, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان persian.

روسیه استقرار اس 400 در سوریه را تکذیب کرد | خبرستان

khabarstan.com/روسیه-استقرار-اس-400-در-سوریه-را-تکذیب-کرد/
روسیه گزارش‌ها درباره استقرار جدیدترین سامانه ضد موشکی «اس ۴۰۰» را در سوریه رد ... ترساندن انگلیسی‌ها و جهانیان از سامانه پدافند هوایی «اس ۴۰۰» باید لااقل از طریق .... فیلم. دانلود فیلم ایرانی گینس با لینک مستقیم · دانلود سریال عطسه قسمت سوم ۳.

با اس-400 نسل جديد پدافند هوايي روسيه آشنا شويد مشخصات ...

ice-cream.cofeblog.ir/post/5063
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بهبوديافته اس-300 1 . با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ . .... اقدام روسیه در این باره موضوع تحویل سامانه موشکی اس 300 ... می شود با عقد .... download-videos.ir/علت-وقوع-سیل-بهشهر/ 14 ساعت قبل .

معرفی عکس های نصب آزمایش سیستم موشکی اس 300 s روسیه ...

3pide.ir/معرفی-عکس-های-نصب-آزمایش-سیستم-موشکی-اس/
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از سیر تا پیاز سیستم موشکی اس 300 روسی 2015, برد موشک های اس 300 روسی ... نسخه سیستم موشکی اس 300 اس 400 روسیه, مشخصات فنی پدافند موشکی اس ... فنی موشک های پیشرفته و دوربرد اس ۳۰۰ روسی + تصاویر و فیلم هدف قرار دادن ... گالری تصاویر و عکس های جدید و دیدنی از سامانه سپر موشکی هوایی اس ۳۰۰-s ...

اس 400، نسل جدید پدافند هوایی روسیه +فیلم

www.pat-o-mat.com › اخبار › تالار اخبار › اخبار نظامی
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سامانه موشکی زمین به هوای اس-۴۰۰، نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه است که توسط ... موضوع: اس 400، نسل جدید پدافند هوایی روسیه +فیلم ... پوشش کل عمل‌کرد مورد نیاز است. هر یک از این موشک‌ها دارای قابلیت‌های متفاوت است. دانلود ...

موشک های پاتریوت حریف توان موشکی ایران / موشک های پاتریوت

downloadtitre.ir/موشک-های-پاتریوت-حریف-توان-موشکی-ایران/
۳۰ آگوست ۲۰۱۴ به گفته مقامات امنیتی ایران باور ۳۷۳ از موشکهای اس ۳۰۰ روسیه بهتر ... پاتریوت حریف توان موشکی ایران و سوریه+فیلم موشک فجر ۵ که ابتدايی‌ترين قدرت ... سامانه موشکی برد بلند پدافند هوایی صیاد ۳ + عکس, دفاع مقدس, اصابت موشک‌های "فجر ... دانلود سریال کره ای رشته فروشی گل پسر Flower Boy Ramen Shop با ...

عکس شکار از نوع موشکهای پدافند هوایی داعش در عراق |تصاویر

www.iq8.ir/5634/عکس-شکار-از-نوع-موشکهای-پدافند-هوایی-دا/
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سامانه موشکی پدافند هوایی اس ـ400 موسوم به "تریومف" مجهز به چند نوع ... استفاده ... سامانه موشکی پدافند هوایی اس ـ۴۰۰ موسوم به “تریومف” مجهز به چند نوع … ... عزیزم این فیلم برای پدافند هوای روسیه هست نه ایران,ایران فقط چند نوع از موشکهارو داره که از … .... چگونگی شکار پهپاد اسرائیل توسط پدافند سپاه | تیتر دانلود

فیلم و عکس/ پدافند هوایی تروریست های داعش - فیدسرا

feedsara.rozblog.com/post/2707
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود قسمت 25 و 26 سریال آقا و خانم سنگی با تصاویر بازیگران, 0, 828 ... بمب‌های مورد استفاده روسیه علیه داعش+عکس · قطع دست شهروند سوری توسط ... جنگنده ..... سامانه موشکی پدافند هوایی اس ـ400 موسوم به "تریومف" مجهز به چند نوع .

با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات ...

linkaddurl.ir/page-6205.html
با اس۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ بهبودیافته اس۳۰۰. ... سامانه‌ بهبودیافته اس-۳۰۰ هوایی ,روسیه ,پدافند ,جدید ,بهبودیافته ,موشک‌های ,پدافند .... youth فیلم دانلود youth 2014 لینک مستقیم فیلم testament دانلود فیلم ...

سامانه موشکی باور 373 آپارات - آخرین مطالب

tehranblogs.ir/list/سامانه+موشکی+باور+373+آپارات.html
در مقایسه با سامانه اس-300 مورد سفارش ایران، باور-373 توانایی درگیری با اهداف متنوعی ... معاون قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ... مشابه خانواده موشک‌های ۴۸N6E روسی دارد که در سامانه‌های اس-۳۰۰ و اس-۴۰۰ به کار می روند. ... در آپارات تمامی فیلم های بارگذاری شده در انجمن را در این سایت مشاهده یا دانلود کنید ونظرات خود را برای ما ارسال کنید.

روسیه: در سوریه پدافند هوایی پیشرفته مستقر می‌کنیم.

iranianuk.com/.../روسیه-در-سوریه-پدافند-هوایی-پیشرفته-مستقر-می-...
۲۱ ساعت پیش - به گفته روسیه یک خلبان هواپیمای سرنگون‌شده این کشور نجات یافته است. ... خود سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ یا اس ۴۰۰ را در سوریه مستقر خواهد کرد. گفته می‌شود که سیستم پدافند هوایی اس ۴۰۰ یکی از پیشرفته‌ترین .... دانلود فیلم.

با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات ...

sobata.ir/page-209182.html
با اس-۴۰۰ نسل جدید پدافند هوایی روسیه آشنا شوید/مشخصات سامانه‌ بهبودیافته اس-۳۰۰ ... ,موشک‌های ,پدافند هوایی ,هوایی روسیه ,مشخصات سامانه‌ ,سامانه‌ بهبودیافته ,شوید ...

پیشرفته‌ترین پدافند هوایی روسیه - دانلود

www.freedanload.com › آخرین اخبار › اخبار داغ
۹ ساعت پیش - فیلم و موزیک ... اس ۴۰۰ چه خصوصیاتی دارد که مسکو می‌خواهد در سوریه مستقرش کند؟ ... سامانه زمین به هوای اس ۴۰۰ مشهور به پیروزی (Triumf) نسل جدید سیستم پدافند هوایی روسیه ... این سامانه زمین به هوا قابلیت‌های سیستم‌های دیگر از سری اس۳۰۰ را به ... به نوشته نووستی مجموعه پدافند موشکی ‌اس۴۰۰ ، تنها دارای یک نقص ...

اس 400؛ پیشرفته ترین پدافند هوایی روسیه در سوریه+ تصویر

tnews.ir/news/D02E52716642.html?h=1
۱۲ ساعت پیش - مقام‌های روسیه اعلام کرده‌اند که پس سرنگون شدن یک فروند سوخو-24 این کشور قصد استقرار سامانه موشکی اس-400 را در پایگاه هوایی الحمیمیم دارند.

روسیه و ایران قرارداد تحویل اس-300 را امضا کردند/ عربستان ...

manabehoghoogh.ir/2015/.../روسیه-و-ایران-قرارداد-تحویل-اس-300-را-ام...
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جشنواره فیلم كوتاه تهران در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی افتتاح ... وی همچنین از اقدام عربستان برای خرید سامانه اس-۴۰۰ از روسیه خبر داد. ... ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ۱۳ آوریل امسال با صدور حکمی ممنوعیت تحویل سامانه های موشکی پدافند هوایی اس-۳۰۰ را به ایران لغو کرد. ... دانلود فیلم| دانلود آهنگ جدید |.

انتشار اولین عکس از سامانه اس - ۴۰۰ روسیه در الجزایر + عکس

snn.ir/detail/News/427025/183
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم و صوت ... انتشار اولین عکس از سامانه اس - ۴۰۰ روسیه در الجزایر + عکس ... سامانه موشکی پدافند هوایی اس ـ400 موسوم به "تریومف" مجهز به چند نوع موشک دارای برد های گوناگون است که قادرند با حداکثر ... دانلود فایل مرتبط با خبر : ...

روسیه و آمریکا با چه جنگ افزارهایی به جنگ یکدیگر می‌روند؟ + ...

www.yjc.ir › سیاسی › دفاعی امنیتی
۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اما یک کارشناس نظامی روسی معتقد است روسیه این خلاء را در پدافند هوایی پر کرده است او می‌گوید "سامانه موشکی اس 300 و اس 400 بهترین پدافند هوایی ...

خبرهای برترین ها | خبر فارسی

khabarfarsi.com/برترین_ها
خبرگزاری فارس: مقامات وزارت دفاع ترکیه با وابسته نظامی روسیه در آنکارا ... سامانه زمین به هوای اس 400 مشهور به پیروزی (Triumf) نسل جدید سیستم پدافند ... «السکاندر تکاشف» یک روز پس از سقوط جنگنده نیروی هوایی کشورش در اثر برخورد با موشک هوا به هوای اف16های ترکیه، کالاهای تجاری را .... پولاد کیمیایی فیلم ترسناک می سازد.

نیروی هوایی جمهوری چین (ROCAF)

tafrih.in/more/491130_24/نیروی-هوایی-جمهوری-چین-ROCAF.html
۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز : دانلود کلیپ نظامی+ مجله نیروهای مسلح ایران وجهان اطلاعات فیلم نظامی و تصاویر ... با ما نظر سنجی بنظرشما دقیق ترین وبهترین پدافندهوایی جهان کدام گزینه میباشد؟ سامانه اس 300 سامانه پاتریوت سامانه تاد سامانه بوک ام1 سام 2و3 ... موشک شهاب پاتریوت اس 300 کره شمالی خلیج فارس israil رادارها روسیه پدافندهوایی ...

روسیه موشک های اس 300 و اس 400 را به ایران تحویل می دهد ...

news.nexrob.in/pnext868530_روسیه-موشک-های-اس-300-و-اس-400-را-به-ا...
۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کلیپ نظامی مجله نیروهای و و قدرت پدافند ایران بدون سامانه ی ... دقیق ترین وبهترین پدافندهوایی جهان کدام گزینه میباشد سامانه اس 300 سامانه.

کرج رسا – روسیه: در سوریه پدافند هوایی پیشرفته مستقر ...

karajrasa.ir/روسیه-در-سوریه-پدافند-هوایی-پیشرفته-مس/
۱۷ ساعت پیش - به گزارش کرج رسا، در پی سرنگونی هواپیمای نظامی روسی توسط نیروی هوایی ترکیه، کرملین ... پشتیبانی از جنگنده‌ های خود سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ یا اس ۴۰۰ را در سوریه مستقر خواهد کرد. گفته می‌شود که سیستم پدافند هوایی اس ۴۰۰ یکی از پیشرفته‌ ترین ... اولین مرکز داده فیسبوک در نزدیکی قطب شمال + فیلم.

روسیه سامانه دفاع موشکی اس 400 را در سوریه مستقر می کند ...

jusfun.sargarmii.in/pjst2118606_روسیه+سامانه+دفاع+موشکی+اس+400+را...
جام نیوز JamNews روسیه سامانه و و فیلم اختصاصی رجانیوز از لحظه. جام نیوز ... دانلود کلیپ نظامی مجله نیروهای و و پایگاه های نظامی امریکا در. اس 300 سامانه ... بنظرشما دقیق ترین وبهترین پدافندهوایی جهان کدام گزینه میباشد سامانه اس 300 سامانه.

مجموعه تصاویر و کلیپ هاى سامانه هاى پدافندی روسیه - صفحه 3 ...

www.military.ir › ... › گالري عكس و فيلم › گالري نيروي هوايي
۱۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 15پست - ‏8 نویسنده
Page 3 of 4 - مجموعه تصاویر و کلیپ هاى سامانه هاى پدافندی روسیه - ارسال شده در گالري نيروي هوايي : اون تانکر بزرگ چیه رو کامیون و اون موشک بزرگه. ... نسبت به بقيه دارد. فيلم تست سامانه Gazelle در سال 2004 ميلادي مشاهده دانلود (حجم: 3.48 مگابايت) .... عكس با كيفيت به نسبت بالا از سامانه اس-400 تصویر


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین خبر های ایران وجوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 153
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 1,177
  • بازدید سال : 9,239
  • بازدید کلی : 111,879